مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 02:302019-01-17سياسي

گزیده اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت


برگزاری اولین جلسه دادگاه متهمان بانک سرمایه، صدور حکم خلع لباس و حبس برای حسن آقامیری، شکایت شش هزار نفر در پرونده‎ سکه ثامن و طلافروشی و صدور حکم پرونده یسنا و .

- .

 از مهمترین اخبار حقوقی و قضایی در این هفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته به شرح زیر است: شکایت شش هزار نفر در پرونده‎ سکه ثامن و طلافروشی در هفته جاری دادستان تهران از شکایت شش هزار نفر در دو پرونده‎ سکه ثامن و طلافروشی خبر داد و یکی از انواع پرونده هایی که اخیراً در دادسرای تهران مفتوح شده را پیش­فروش خودرو از سوی شرکت های خصوصی عنوان کرد و گفت: بیست پرونده قضایی در این رابطه مفتوح شده است.

وی درباره بازداشت گروهی بنام گفت: محکومان امنیتی از لحاظ تماس تلفنی، ملاقات با خانواده و استفاده از امکانات پزشکی در بهترین وضعیت قرار دارند.

صدور حکم خلع لباس و حبس تعلیقی برای حسن آقامیری یکی دیگر از اخبار مهم در اوایل هفته گذشته مربوط به خلع لباس و دو سال حبس تعلیقی برای حسن آقامیری روحانی معروف با حکم دادگاه ویژه روحانیت بود.

ختم رسیدگی به پرونده دومان توکان به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته گذشته جلسه رسیدگی به پرونده شرکت دومان توکان در شعبه چهارم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت

گزیده اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت