مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 23:562019-01-17بين الملل

مقام صهیونیست برای سفر ضدایرانی به هند از آسمان عربستان عبور کرد


دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشاور امنیتی این رژیم با استفاده از یک هواپیمای هندی از طریق آسمان عربستان سعودی و عمان به هندوستان سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیمای حامل مییر بن شبّات مشاور امنیتی نخست وزیر این رژیم در سفری که اخیرا به هندوستان داشته، از آسمان عربستان سعودی استفاده کرده است.

بعد از انتشار خبر غیررسمی استفاده هواپیمای حامل مییر از آسمان عربستان، دفتر بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای رسما این خبر را تأیید کرد.

مشاور امنیت رژیم اشغالگر قدس سه شنبه این هفته با هواپیماهای شرکت خطوط هوایی هند به این کشور سفر کرد و با همتای هندی خود، نارندرا مودی نخست وزیر و وزیر دفاع هندوستان دیدار و گفت وگو کرده است.

در بخشی از بیانیه دفتر نتانیاهو در مورد جزییات این سفر، علاوه بر اشاره به گفت وگوهای اقتصادی و نظامی، آمده است: موضوعات منطقه ای هم مورد بحث قرار گرفت.

بن شباب میزبانانش را در مورد تلاش های ایران برای ایجاد جای پا در سوریه و اقدامات این کشور برای تضعیف ثبات منطقه ای، توجیه کرد.

مییر (نفر دوم از چپ) در کنار مودی   نخست وزیران هند و رژیم صهیونیستی پیشتر طی دیداری که اخیرا با هم در هند داشتند، بر گش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست برای سفر ضدایرانی به هند از آسمان عربستان عبور کرد

مقام صهیونیست برای سفر ضدایرانی به هند از آسمان عربستان عبور کرد