مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 20:452019-01-17اجتماعي

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل برای عملیات زمستانی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از آماده باش کامل راهداران برای انجام عملیات زمستانی در همه محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رحمتی در بازدید از اداره ماشین آلات راهداری گفت: با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر بارش برف سنگین در روزهای آخر این هفته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بسیج همه امکانات و تجهیزات آماده خدمات رسانی به مردم در جاده هاست.

وی از آمادگی 458 نفر نیروی انسانی با 251 دستگاه ماشین آلات در قالب 120 اکیپ خبر داد و افزود: راهداران سختکوش دیار سبلان در 12 راهدارخانه ثابت و سیار استان در همه محورهای مواصلاتی مستقر هستند تا مردم در این ایام هیچ مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.

دبیر کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان اردبیل با اشاره به این که تاکنون 15 هزار تن نمک برای انجام عملیات زمستانی خریداری و انبار شده است، گفت: این میزان نمک از استان های آذربایجان شرقی و زنجان تهیه و در راهدارخانه های استان انبار شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از مردم و مسافران خواست پیش از سفر با تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های استان از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شده و زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل برای عملیات زمستانی

آماده باش کامل راهداران استان اردبیل برای عملیات زمستانی