مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 17:362019-01-17اجتماعي

موانع ایجاد فضای تربیتی درست در نظام تعلیم و تربیت حذف می شود


معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در فرایند و رویکردهای خود به دنبال حذف موانع برای ایجاد فضای تربیتی درست در نظام تعلیم و تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از ساری، علیرضا کاظمی بعد از ظهر امروز در اولین همایش ملی همیار مشاور در پلاژ نیروی انتظامی ساری اظهار کرد: امروز همه ما در نظام تعلیم و تربیت به اینکه پی بردیم که در آموزش و پرورش ما یک خلا اساسی و انحراف وجود دارد و آن فقدان مهارت های لازم در ابعاد مختلف برای دانش آموزان است و در زمان و مکان لازم و روش های و ایجاد مهارت های لازم را نتوانستیم ایجاد کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش را یک دانش محور و حافظه محور و تک ساعتی کردیم و آسیب های فراوانی که وجود دارد بخشی از آن ناشی از این حوزه است.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بخش مهم دیگر ناشی از غفلت توجه به حوزه تعلیم و تربیت و سرمایه گذاری در منابع مالی و انسانی است و نیروی لازم و کافی و سرمایه های مادی و میدانی لازم را برای فعالیت های تربیتی در اختیار نداریم، حتما تبعات نامیمونی را برای جامعه خواهد داشت.

این مسؤول اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم ترین استراتژی خود را تحقق سند تحول بنیادین برای دستیابی به حیات طیبه قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع ایجاد فضای تربیتی درست در نظام تعلیم و تربیت حذف می شود

موانع ایجاد فضای تربیتی درست در نظام تعلیم و تربیت حذف می شود