مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 17:202019-01-17سياسي

اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر


معاون بهداد ناجا با اشاره به آماده شدن نهمین بیمارستان ناجا در شهر کرمانشاه، گفت: 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیروی انتظامی به ترتیب اولویت در استان های ارومیه، - زاهدان و اصفهان احداث می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید محمدرضا سید احمدیان در حاشیه سفر به استان اصفهان درباره توسعه بیمارستان های نیروی انتظامی در استان های کشور، اظهارکرد: ساخت بیمارستان های ناجا در درجه اول براساس آمایش سرزمینی، جمعیت و تعداد خانواده های کارکنان و بازنشستگان این نیرو، یکی از اولویت های کاری معاونت بهداد ناجا است که براساس منابع در اختیار، اقدام می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر از 8 بیمارستان افتتاح شده برخوردار است، گفت: نهمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی انتظامی در استان کرمانشاه آماده شده که در صورت تامین منابع لازم به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون بهداد نیروی انتظامی بیان کرد: بعد از اتمام کار بیمارستان ناجا در کرمانشاه، 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیز به ترتیب اولویت استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و اصفهان احداث خواهد شد.

به گفته سردار سید احمدیان، علاوه بر کارکنان و خانواده های آنان، سایر مردم نیز می توانند از خدمات بیمارستان های ناجا براساس ضوابط و شرایط تعیین شده استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر

اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر