مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 17:202019-01-17سياسي

مشارکت اجتماعی پایه و اساس توسعه پایدار است


معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه امروز مشارکت اجتماعی پایه و اساس توسعه پایدار، متوازن و منطقی است، گفت: طی دو سال گذشته بیش از 60 درصد فعالیت های اجتماعی را سازمان های مردم نهاد انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال اکبری امروز در نشست هم اندیشی با سمن های استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگ علما و مجاهدان ایران اسلامی است که به پستوانه مردم به پیروزی رسید.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با اشاره به فعالیت های داوطلبانه اعضای سمن ها، افزود: این شکوه و عظمت حضور شما از اینکه به صورت داوطلبانه و بدون چشمداشت در کنار مردم فعالیت دارید، نشاندهنده اوج و بلوغ جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل مشارکت طبقات مختلف مردم است، گفت: جمهوری اسلامی ایران حاصل همبستگی همه اقشار بوده که جمهوریت آن نشاندهنده قالب و شکل نظام و اسلامیت هم محتوای نظام را می رساند.

اکبری، با بیان اینکه امروز مشارکت اجتماعی پایه و اساس توسعه پایدار، متوازن و منطقی است، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بسیاری از برنامه ها با رویکرد افزایش امید اجتماعی برنامه ریزی شذه است و بیش از 60 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت اجتماعی پایه و اساس توسعه پایدار است

مشارکت اجتماعی پایه و اساس توسعه پایدار است