مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 17:202019-01-17سياسي

دشمن در فضای مجازی به دنبال غبارآلود کردن اوضاع کشور است


جانشین فرمانده کل ارتش با بیان این که دشمنان امروز می خواهند با ابزار فضای مجازی اوضاع کشور را غبارآلود و جای حق و باطل را عوض کنند گفت: بصیرت یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در دومین گردهمایی بسیجیان کوی های سازمان با رویکرد فضای مجازی که در مرکز پشتیبانی شهید فیض الله امانی برگزار شد، گفت: حضور بسیجیان برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی امری حیاتی و مهم است.

وی افزود: امروز دشمن از طریق فضای مجازی می خواهد محیط را غبارآلود و غیر شفاف کند، تا جای حق و باطل با یکدیگر عوض شود؛ چراکه در این محیط دشمن می تواند اولا ارزش ها و در مرحله بعدی نظام را به طور کلی تغییر دهد.

دادرس، بصیرت را یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن در عرصه فضای مجازی عنوان کرد و افزود: ما با داشتن بصیرت می توانیم با چشم بینا حقیقت را از میان گرد و غباری که دشمن ایجاد کرده دریابیم و در مسیر صحیح گام برداریم.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بصیرت یعنی اینکه ما فهم درستی از مسائل داشته باشیم؛ لذا اگر فهم سیاسی و دینی مناسبی نداشته باشیم امکان دارد به اسم دین حتی مسیر را نیز اشتباه برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در فضای مجازی به دنبال غبارآلود کردن اوضاع کشور است

دشمن در فضای مجازی به دنبال غبارآلود کردن اوضاع کشور است