مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:552019-01-17پزشكي

راه اندازی پویش ملی مبارزه با سرطان


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پویش ملی مبارزه با سرطان با هدف افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن با شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان است، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پویش ملی مبارزه با سرطان با هدف افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن با شعار سرطان قابل پیشگیری و درمان است، با خود مراقبتی و امید راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی اهداف اصلی این پویش را شامل افزایش آگاهی و جلب مشارکت مردم در خصوص قابل پیشگیری بودن سرطان و شیوه های آن (با تاکید برمشکلات منطقه ای)، اصلاح باورهای نادرست مردم در خصوص سرطان از جمله درمان ناپذیر بودن آن، جلب مشارکت سیاستگذاران و مجریان سلامت (درون و برون بخشی) در کنترل عوامل خطر سرطان با تاکید بر مشکلات منطقه ای دانست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: گروه های هدف این پویش، مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، بیماران و خانواده ها، سیاستگذاران و مجریان خارج حوزه سلامت و سیاستگذاران و مجریان حوزه سلامت هستند.

وی افزود: ذینفعان و شرکای برنامه پویش، وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش ملی مبارزه با سرطان

راه اندازی پویش ملی مبارزه با سرطان