مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:462019-01-17سياسي

افغانستان می تواند جایگاهی برای مراودات تجاری منطقه ای ایران باشد


ایران می تواند از طریق کشور افغانستان تجارت بین المللی و منطقه ای انجام دهد و این کشور جایگاهی برای مراودات تجاری منطقه ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در همایش توسعه همکاری های اقتصادی بازرگانی استان کرمان و کشور افغانستان با اشاره به فصل جدید ارتباطات اقتصادی ویژه بین ایران و کشورهای همسایه اظهار داشت: عراق و افغانستان اولویت های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است و برنامه ریزی مجلس به نحوی است که بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بستر تمام فعالیت های تجاری و اقتصادی وجود مراودات بانکی بین کشورهاست، عنوان کرد: این مهم بستر حرکت فعالیت هایی است که می توان انجام داد و امروز در شرایطی که ایران است مورد تحریم آمریکا قرار گرفته، سه تحریم اساسی کاملا بر خلاف رویه های بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که آمریکایی ها در تحریم ایران انجام دادند تقریبا همه کشورها نسبت به آن اعلام موضع داشتند، عنوان کرد: جنس تحریم ها متفاوت با گذشته است و در دوره قبل زمانی که آمریکا وارد تحریم ها علیه جمهوری اسلامی شد سازمان ملل و اتحادیه اروپا همکاری می کردند اما امروز در دنیا همه تحریم ها کنار رفته و با صراحت اعلام می کنیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان می تواند جایگاهی برای مراودات تجاری منطقه ای ایران باشد

افغانستان می تواند جایگاهی برای مراودات تجاری منطقه ای ایران باشد