مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:052019-01-17سياسي

«کشتی نسازی» که «کشتی سازی» شد


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: مجموعه ای که سال ها پیش بانام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی سازی است.

- آرشیو نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: مجموعه ای که سال ها پیش بانام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر شریفی در حاشیه بازدید از شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، اظهار کرد: با تمام وجود خود به عنوان یک هرمزگانی تلاش خواهم کرد تا موانعی که در برابر این مجتمع صنعتی وجود دارد مرتفع شود.

وی گفت: افتخار می کنم مجموعه ای که سال ها پیش با نام کشتی نسازی معروف بود امروز به آن چنان پویایی و توانمندی رسیده است که در ساخت و تعمیرات انواع شناورها خودکفا و به معنای واقعی کلمه کشتی سازی است.

وی با اشاره به استفاده از نخبگان در صنعت گفت: با ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین استفاده از نخبگان می توانیم اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.

همچنین حمید رضاییان اصل مدیرعامل ایزوایکو نیز در این نشست یادآور شد: این مجتمع با 1100 هکتار زیربنا و همچنین بهره گیری از 5200 نفر پرسنل یکی از بزرگ ترین زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کشتی نسازی» که «کشتی سازی» شد

«کشتی نسازی» که «کشتی سازی» شد