مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 11:202019-01-17سياسي

ضرورت گسترش مشارکت ایران در برنامه پژوهشی اتحادیه اروپا


وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به بروکسل و دیدار و گفت و گو با کمیسیونر علوم پژوهش و نوآوری اتحادیه اروپا، بر گسترش همکاری های مشترک علمی، - در دیدار وزیر علوم با کمیسیونر علوم پژوهش و نوآوری اتحادیه اروپا مطرح شد ضرورت گسترش مشارکت ایران در برنامه پژوهشی اتحادیه اروپا وزیر علوم تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به بروکسل و دیدار و گفت و گو با کمیسیونر علوم پژوهش و نوآوری اتحادیه اروپا، بر گسترش همکاری های مشترک علمی، پژوهشی و فناورانه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در این دیدار که با حضور هیات دانشگاهی بلندپایه ایرانی برگزار شد، ضمن ترسیم جایگاه علمی ایران در جهان از جمله مقام نخست ایران در تولید محتواهای علمی منطقه و مقام شانزدهم جهان، بر گسترش همکاری های دو طرف در حوزه علوم و فناوری تاکید کرد.

وی با اشاره به تجربه گسترش همکاری ها طی 3سال گذشته تصریح کرد: ایران از برنامه های مختلف اتحادیه اروپا در دو حوزه پژوهشی و آموزشی آگاه است و از این رو، تمایل داریم در این برنامه ها مشارکت نماییم.

وزیر علوم به جمعیت 4.

3 میلیون نفری دانشجویان کشور و 43 پارک علم و فناوی فعال در کشورمان اشاره کرد و افزود: ایران تلاش کرده با وارد کردن علم و فناوری به جامعه از آن برای ایجاد اشتغال بهره بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت گسترش مشارکت ایران در برنامه پژوهشی اتحادیه اروپا

ضرورت گسترش مشارکت ایران در برنامه پژوهشی اتحادیه اروپا