مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 07:452019-01-17اقتصادي

از نیازمندی به واردات آجیل تا ایجاد شغل با کمتر از 100 میلیون تومان


بررسی افزایش حق مسکن کارگران، رونمایی از سامانه ثبت دادخواست کارگران در دهه فجر،ایجاد شغل با کمتر از 100 میلیون تومان و اجرای آزمایشی سامانه مهتا در فروشگاههای تعاونی از مهمترین عناوین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته جاری، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی و راه اندازی سامانه ثبت دادخواست و دادرسی الکترونیکی کارگران در ایام دهه فجر خبر داد.

حاتم شاکرمی با اشاره به اهمیت الکترونیکی کردن فرآیند ثبت دادخواستها در کاهش مراجعات گفت: سامانه جامع روابط کار دارای 36 زیر مجموعه است که دو سامانه الکترونیکی ثبت دادخواست و دادرسی الکترونیکی دهه فجر امسال رونمایی و راه اندازی خواهد شد.

به گفته کارشناسان، این سامانه ضمن تفکیک نوع قراردادهای کار اعم از دائم و موقت، کنترل و نظارت بر انعقاد قراردادها را بهبود بخشیده، زمینه شناسایی و ساماندهی قرارداده را فراهم می کند.

باوجود آن که وزیر کار ابراز امیدواری کرده بود با برگزاری نشست سه جانبه شورای عالی کار و توافق میان کارگران و کارفرمایان، رقم کمک هزینه مسکن افزایش یابد در دویست و هفتاد و هشتمین نشست شورای عالی کار که با موضوع برگزار شده بود این توافق حاصل نشد و جلسه بدون نتیجه پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نیازمندی به واردات آجیل تا ایجاد شغل با کمتر از 100 میلیون تومان

از نیازمندی به واردات آجیل تا ایجاد شغل با کمتر از 100 میلیون تومان