مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 03:502019-01-17سياسي

پلوسی خواستار تعویق سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای از دونالد ترامپ خواسته است با توجه به تعطیلی بخشی از دولت فدرال و مشکل تأمین امنیت سخنرانی سالانه خود در کنگره را به تعویق بیاندازد یا متن این سخنرانی را به بفرستد و در کنگره حاضر نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا این موضوع را در حالی مطرح کرده است که تعطیلی بخشی از دولت فدرال وارد بیست وششمین روز خود شده است.

قرار است که دونالد ترامپ روز 29 ژانویه در نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا سخنرانی سالانه خود درباره وضعیت کشور را انجام دهد.

در سخنرانی سالانه رییس جمهوری آمریکا اعضای سنا، مجلس نمایندگان، اعضای دیوان عالی آمریکا و دیپلمات های خارجی حضور دارند.

نانسی پلوسی در این نامه تصریح کرده است، به دلیل این که شماری از کارکنان وزارت امنیت داخلی و پلیس مخفی که مسئولیت حفاظت از مقام ها را برعهده دارند به دلیل تعطیلی بخشی از دولت کار نمی کنند، نمی توان امنیت این مراسم تامین کرد.

رییس مجلس نمایندگان در نامه خود نوشته است: متأسفانه، با توجه به نگرانی های امنیتی و صورتی که دولت در هفته جاری بازگشایی نشود، پیشنهاد می کنم برای تعیین یک روز مناسب دیگر پس از بازگشایی دولت برای زمان این سخنرانی سالانه مذاکره کنیم یا این که متن سخنرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی خواستار تعویق سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره

پلوسی خواستار تعویق سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره