مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 23:112019-01-16سياسي

باهنر و حداد عادل از دستاوردهای فضایی کشور بازدید کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از سازمان فضایی ایران، غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، سردار دهقان، وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمدرضا باهنر، - سازمان فضایی ایران از بازدید دکتر حدادعادل رییس فرهنگستان زبان فارسی، مهندس باهنر نائب رییس سابق مجلس و سردار دهقان وزیر سابق دفاع از دستاوردهای فضایی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از سازمان فضایی ایران، غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، سردار دهقان، وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمدرضا باهنر، نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی امروز با حضور مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی ایران از دستاورد های فضایی کشور دیدن کردند.

دراین دیدار حداد عادل گفت: 55 سال قبل که در رشته فیزیک دانشگاه تهران پذیرفته شدم، مهمترین دستاورد علمی کشور در رشته فیزیک، ساخت بعضی از قطعات آزمایشگاهی بود.

خوشبختانه دستاوردهای اخیر کشور در حوزه فناوری های فضایی شعار ما می توانیم را به بهترین شکل تعبیر کرد.

سردار دهقان نیز گفت: از یک دهه قبل با برنامه ریزی هایی که در حوزه توسعه صنعت فضایی کشور شکل گرفت، چنین روزهایی را می دیدیم و امروز خوشحالیم که توانستیم در بخش های زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر و حداد عادل از دستاوردهای فضایی کشور بازدید کردند

باهنر و حداد عادل از دستاوردهای فضایی کشور بازدید کردند