مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 19:512019-01-16سياسي

تجلیل صداوسیما از 17 نخبه سراوانی/ مستند زندگی شهید شیبک کلید خورد


معاون اموراستانهای سازمان صداوسیما از 17 جوان نخبه سراوانی تجلیل کرد و گفت: ساخت مستند این نخبگان به تازگی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون امور استان های سازمان صداوسیما از خانواده شهید مدافع حرم شهید عقیل شیبک دلجویی کرد و با تجلیل وگرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدای مدافع حرم ازجایگاه رفیعی برخوردارند.

شهدا راه پرافتخاری را پیمودند و استقلال و آزادی جامعه اسلامی به برکت خون آنها است.

همچنین در این دیدار ساخت مستند شهید مدافع حرم شهیدشیبک هم کلیدخورد و در ادامه معاون امور استان های صدا و سیما به همراه رییس بنیاد بین المللی غدیر با نخبگان سراوانی که 16 نفر آنها در رشته پزشکی و یک نفر آنها در رشته داروسازی پذیرفته شده بودند دیدار و گفت وگو کرده و از آنها تجلیل کرد.

در این دیدار حجت الاسلام صدیقی ضمن تشکر از معاون امور استان های سازمان صداوسیما برای هماهنگی برنامه تجلیل از این جوانان موفق در پذیرش رشته پزشکی گفت: جوانان آگاه و توانمند سیستان و بلوچستان برخلاف توطئه دشمن گام برمیدارند و  اتحاد وهمدلی را اولویت قرار داده اند.

وی بابیان اینکه پیش از انقلاب زیرساختی برای توسعه و پیشرفتی وجودنداشت، افزود: حضور جوانان موفق دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل صداوسیما از 17 نخبه سراوانی/ مستند زندگی شهید شیبک کلید خورد

تجلیل صداوسیما از 17 نخبه سراوانی/ مستند زندگی شهید شیبک کلید خورد