مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 17:402019-01-16ورزشي

احمدی: 26دی فراموش نشدنی است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی در چهلمین سال پیروزی انقلاب خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمیداحمدی که در نشست فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می گفت، افزود: 26دی ماه برای ماه یک روز خاص و در تاریخ انقلاب اسلامی یک تاریخ فراموش نشدنی است.

او گفت: در آستانه بهمن ماه و پیروزی انقلاب اسلامی و در واقع آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی و آغاز مبارکی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان به برنامه های فرهنگی این وزارتخانه در آستان پیروزی انقلاب اشاره کرد و یاداور شد: با تاکید و عنایت دکتر سلطانی فر موضوع برنامه ریزی با محوریت چهلمین سال پیروزی انقلاب را آغاز کردیم و برای دستیابی به نتایج مطلوب در 23بهمن 1396 ستاد چهلمین سالگرد ورزش و جوانان تشکیل شد.

او اضافه کرد: به این ترتیب به تناوب در موقعیت ها و مناسبت های مختلف ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، جلسات مان را در وزارت ورزش و جوانان با مشارکت فدراسیون های ورزشی و زیر مجموعه پیگیری کردیم.

احمدی یادآور شد : در این راستا بر اساس ابلاغ ستاد ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ،کار گروه ورزش و جوانان را با مشارکت دستگاه های ذی ربط تشکیل و جلسات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: 26دی فراموش نشدنی است

احمدی: 26دی فراموش نشدنی است