مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 17:112019-01-16سياسي

دانشجویان زلزله زده کرمانشاه را خارج از نوبت در طرح همسفر تا بهشت پذیرش می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، حجت الاسلام محمد خادمی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آمادگی این ستاد برای پذیرش خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

- از مشهد، حجت الاسلام محمد خادمی، دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور از آمادگی این ستاد برای پذیرش خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

خادمی با اشاره به اعلام آمادگی این ستاد در سال گذشته برای پذیرش ویژه این دانشجویان در صورت مساعدت استانداری کرمانشاه و مسئولان استان گفت: امسال نیز در بیست ودومین دوره ازدواج دانشجویی آمادگی لازم برای پذیرایی ویژه از این عزیزان را خواهیم داشت و تمام ظرفیت های لازم برای اعزام خارج از نوبت دانشجویان مناطق زلزله زده کرمانشاه را فراهم می کنیم و می توانیم برای آن ها یک کاروان ویژه در نظر بگیریم.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت حدود 30 هزار نفر به مشهد مقدس مشرف خواهند شد که تا این لحظه بیش از 15 هزار زوج ثبت نام کرده اند که ثبت نام بیش از 14 هزار زوج مورد تایید سامانه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از 20 ام آبان ماه سال جاری آغاز شده و اعزام دانشجویان از سراسر کشور تا اواخر اسفندماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان زلزله زده کرمانشاه را خارج از نوبت در طرح همسفر تا بهشت پذیرش می کنیم

دانشجویان زلزله زده کرمانشاه را خارج از نوبت در طرح همسفر تا بهشت پذیرش می کنیم