مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 17:012019-01-16سياسي

عرضه اولین مانتو مشاغل با رویکرد ایرانی اسلامی ویژه پرستاران


اولین مانتو مشاغل با رویکرد ایرانی اسلامی ویژه پرستاران، به صورت نمادین رونمایی و به تولید انبوه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، نرگس بامداد مدیر موسسه طراح مانتو مشاغل با رویکرد ایرانی اسلامی ویژه پرستاران گفت: یکی از مسائل مهم مورد توجه موسسه تحت مدیرتیش این است که در حوزه پوشش بانوانی که در حرفه پزشکی مشغول به کار هستند بتوان پوششی را با استفاده از المان های ایرانی و اسلامی به جامعه عرضه کرد.

وی تصریح کرد:  یکی از انگیزه های طراحی لباسی ویژه پرستاران این بود که برخی از دوستانم در حرفه پرستاری مشغول به فعالیت بودند و از نبود پوشش مناسب در این حرفه خبر می دادندکه لباسی ملی ویژه حرفه پرستاری با استفاده از المان های ایرانی اسلامی وجود ندارد.

بامداد اظهار داشت: وظیفه یک برند حجاب صرفا تولید تکراری پوشاک موجود در بازار نیست بلکه وارد کردن طراحی های جدید و نوآورانه به سطح جامعه است که با ذائقه سنجی و کشف سلیقه های مختلف مردم به نیاز آنها پاسخ دهد.

وی با تاکید براینکه بانوان ایرانی باید در همه جا به تناسب موقعیت شغلی پوشش راحت و کامل و آراسته ای داشته باشند، بیان کرد: این حق بانوان محجبه ایرانی است که در عین حال که آراسته به حجاب اسلامی هستند پوششی زیبا، مناسب، راحت و مطابق با عرف جامعه بپوشند و در مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولین مانتو مشاغل با رویکرد ایرانی اسلامی ویژه پرستاران

عرضه اولین مانتو مشاغل با رویکرد ایرانی اسلامی ویژه پرستاران