مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:552019-01-16اجتماعي

سدهای فارس ارزیابی زیست محیطی ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه دو سد سیوند و نرگسی فاقد ارزیابی زیست محیطی است، اظهار کرد: نه تنها این دو سد بلکه تمام سدهای استان فارس فاقد ارزیابی زیست محیطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید محمودی چهارشنبه 26 دی در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هوای پاک برگزار شد، بیان کرد:اگر سازمان محیط زیست الزام ها را مشخص می کرد بهتر از این بود که افتخارش عدم ارزیابی زیست محیطی باشد، چرا که در هر حال سازنده کار خود را می کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که 25 درصد سهم عوارض آلودگی های استان بوشهر به دلیل موقعیت منطقه صنعتی عسلویه به شهرستان های مهر و لامرد تخصیص می یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس به چگونگی فرآیند انتقال کارخانه سیمان هم اشاره و در این باره عنوان کرد: انتقال این کارخانه در موقعیت پیش بینی شده در جاده خرامه هم اینک با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی مواجه است و مقرر شده تا پایان سال 98 انجام شود.

اراده ای برای انتقال شرکت پشم شیشه به خارج شیراز وجود ندارد محمودی با تصریح اینکه اراده ای برای انتقال شرکت پشم شیشه به خارج از شیراز وجود ندارد، گفت: این واحد تولیدی تا پایان خرداد سال آینده باید منتقل شود اما مدیریت این شرکت ظاهرا تمایلی به انجام این مهم ندارد؛ برخورد چکشی با این واحد تولیدی در شرایط کنونی اقتصادی هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای فارس ارزیابی زیست محیطی ندارد

سدهای فارس ارزیابی زیست محیطی ندارد