مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:452019-01-16فرهنگي

«دلبند» ایرانی مسافر برلین شد


فیلم مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی پس از حضور در بخش مسابقه جشنواره «ایدفا» هلند این بار در بخش سینما و فرهنگ غذا Culinary Cinema شصت و نهمین دوره ی جشنواره فیلم برلین پذیرفته شد.

- فیلم مستند دلبند به کارگردانی یاسر طالبی پس از حضور در بخش مسابقه جشنواره ایدفا هلند این بار در بخش سینما و فرهنگ غذا Culinary Cinema شصت و نهمین دوره ی جشنواره فیلم برلین پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در دعوت نامه ی این فیلم آمده است: ما با یک ریتم مناسب در فیلم، شیفته زنی شدیم که خستگی ناپذیر مراقب حیوانات و مردم است مستند دلبند برای جایزه بزرگ 50 هزار یورویی بهترین فیلم مستند جشنواره برلین به رقابت می پردازد.

این فیلم قصه ی زندگی دشوار اما شیرین یک مادر هشتاد و سه ساله و تنها به نام فیروزه را روایت می کند که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه های البرز دارد.

بخش Culinary Cinema جشنواره برلین به فرهنگ غذایی، ارتباط با طبیعت و تغییرات آب و هوایی می پردازد.

فیلم های منتخب این بخش سعی دارند تبعات توجه به قدرت صنعت و شرایطی که منجر به بی اهمیتی تاثیر آن در جهان شده است را نشان دهند.

دلبند یکی از آثار منتخب بخش مسابقه ملی و مسابقه بین الملل دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت بود و بهمن ماه امسال نیز در جمع پنج مستند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دلبند» ایرانی مسافر برلین شد

«دلبند» ایرانی مسافر برلین شد