مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:112019-01-16سياسي

ایستادگی باعث شد جبهه انقلاب در حوزه رسانه تقویت و رشد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها امروز با حضور در موسسه کیهان با حسین شریعتمداری .

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در دیدار با حسین شریعتمداری گفت: ایستادگی باعث شد جبهه انقلاب در حوزه رسانه تقویت شود و شاهد رشد خوبی در این جبهه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها امروز با حضور در موسسه کیهان با حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه دیدار و گفتگو کرد.

رستمی در این دیدار با بیان اینکه بعد از انقلاب در حوزه مطبوعات و رسانه، آن مقداری که جبهه دگراندیش تلاش کرد و نیرو پرورش داد، در بین انقلابیون فعالیت نشد، افزود: جریان دگراندیش خصوصا در اواخر دهه هفتاد به بعد محصول پرورش نیروی انسانی خود در حوزه مطبوعات را برداشت کرد و با یک غلبه محسوس در محیط رسانه ای کشور عرض اندام کرد و این در حالیست که جریان انقلابی ضعف مشهودی در این زمینه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی باعث شد جبهه انقلاب در حوزه رسانه تقویت و رشد کند

ایستادگی باعث شد جبهه انقلاب در حوزه رسانه تقویت و رشد کند