مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:452019-01-16اقتصادي

کاهش 20 درصدی حوادث کار منجر به فوت در کشور


مدیرکل بازرسیِ کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود هشت سال است که روند حوادث ناشی از کار در کشور کاهشی بوده و در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش در حوادث کار منجر به فوت در کشور داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مظفری، امروز ـ 26 دی ماه ـ در مراسم تجلیل از برگزیدگان اولین المپیاد ایمنی کشور در کرمان اظهار کرد: ایمنی در واقع سرمایه گذاری است و سازمان بین المللی کار و انجمن بین المللی تامین اجتماعی طی مطالعه در کارگاه های دنیا به این نتیجه رسیده اند که بازگشت سرمایه در ایمنی کار تا پنج برابر افزایش سرمایه را دارد.

وی افزود: ایده برگزاری المپیاد ایمنی در کشور با توجه به برگزاری موفق این المپیاد در استان کرمان شکل گرفت و یکی از پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران در جشن سده انجمن بین المللی کار را خواهیم داد که هر سه سال یک بار مقارن با برگزاری کنگره جهانی ایمنی و بهداشت کار برگزار شود.

مظفری تصریح کرد: شاخص سازمان بین المللی کار در پایش عملکرد کشورهای عضو به عنوان معیار استاندارد در حوادث ناشی از کار اعلام می شود، میزان حوادث به جمعیت کارگری است.

وی بیان کرد: حدود هشت سال است که روند حوادث ناشی از کار در کشور کاهشی بوده و در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش در حوادث کار منجر به فوت در کشور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی حوادث کار منجر به فوت در کشور

کاهش 20 درصدی حوادث کار منجر به فوت در کشور