مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:402019-01-16اقتصادي

فروش 100 هزار گوشی تنها در کمتر از 9 دقیقه


ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی بالغ بر 100 هزار گوشی هوشمند ردمی نوت 7 را تنها در مدت زمان کمتر از 9 دقیقه به فروش رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوشی های هوشمند ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت نوظهور شیائومی به شمار می رود، در نخستین فروش گوشی ردمی نوت 7 توانست تنها در عرض مدت 9 دقیقه حدود 100 هزار دستگاه گوشی هوشمند ردمی نوت 7 را به فروش برساند.

چند روز پیش بود که مدیرعامل برند ردمی اعلام کرده بود که گوشی هوشمند ردمی نوت 7 تا پایان ماه ژانویه 2019 میلادی بالغ بر یک میلیون دستگاه را به فروش خواهد رساند.

حالا امروز این محصول در نخستین روز از فروش خود، رکورد بی سابقه 100 هزار دستگاه نوت 7 ردمی را تنها در هشت دقیقه و 36 ثانیه به ثبت برساند.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، قیمت این محصول که از یک دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برد و در سه رنگ آبی، مشکی و یک رنگ جدید طلایی رنگ عرضه شده، 150 تا 210 دلار است.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازارهای جهانی موبایل بر این باورند که تنش های سیاسی و جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا یکی از عوامل و مولفه های اصلی و محوری کاهش تولید آیفون و افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند چینی است.

چندی پیش اخبار و گزارش های متعددی منتشر شده بود که نشان می داد بسیاری از شرکت های چینی از کارمندان و کارکنان خود درخواست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 100 هزار گوشی تنها در کمتر از 9 دقیقه

فروش 100 هزار گوشی تنها در کمتر از 9 دقیقه