مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:312019-01-16اقتصادي

معاون هماهنگی توزیع توانیر: لیست مدارس برای رایگان شدن برق ارسال نشد


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه تمام مقدمات لازم برای اجرای قانون رایگان شدن برق مدارس در صنعت برق آماده شده است گفت: لیست مدارس هنوز ارسال نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمودرضا حقی فام با بیان این که دستورالعمل نحوه تعیین الگوی مصرف برق مدارس برای شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور ارسال شده است و این شرکت ها برای اجرای قانون مذکور آمادگی کامل دارند، تاکید کرد:  اما مشکل این است که هنوز لیست مدارسی که مشمول این قانون می شوند به توانیر ارسال نشده است.

حقی فام با بیان این که دستورالعمل با برگزاری جلسات مشترکی میان مسئولان مرتبط وزارتخانه های نیرو، نفت، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه تهیه و توسط سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تازمانی که فهرست مدارس مشمول این قانون برای توانیر ارسال نشود، امکان اجرا برای صنعت برق وجود ندارد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که وزارت نیرو و صنعت برق مکلف به اجرای قانون است و هیچ تخلفی در اجرای قانون ندارد، تاکید کرد: ما وظایف خود را براساس قانون انجام می دهیم اما وزارت آموزش و پرورش نیز باید فهرست مدارس را ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی توزیع توانیر: لیست مدارس برای رایگان شدن برق ارسال نشد

معاون هماهنگی توزیع توانیر: لیست مدارس برای رایگان شدن برق ارسال نشد