مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 14:362019-01-16اقتصادي

زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مهدیه+فیلم


تجاوز انسان به زیست گاه حیوانات، بهم ریختن چرخه غذایی و تغییر زیست بوم در کنار علل مختلف دیگر قرار می گیرند تا صدای زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مسکونی مهدیه قم به گوش برسد.

- فارس گزارش می دهد زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مهدیه+فیلم تجاوز انسان به زیست گاه حیوانات، بهم ریختن چرخه غذایی و تغییر زیست بوم در کنار علل مختلف دیگر قرار می گیرند تا صدای زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مسکونی مهدیه قم به گوش برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با گذشت زمان و افزایش قابل توجه جمعیت شهرها، انسان پای خود را از مناطق شهری فراتر نهاده و در راستای توسعه شهرها به خود اجازه داده است که به زیست گاه حیوانات تجاوز کند تا به اینجا که اکنون در مناطق جدید شهری با دیدن حیواناتی که به زور زیست گاه آنان را تصاحب کرده ایم، بسیار تعجب کرده و شاکی هم می شویم.

قم از شهرهایی است که با توجه به مهاجرپذیربودن نسبت به دیگر شهرها جمعیتش با سرعت بیشتری افزایش یافته و به ناچار برای جا دادن این جمعیت در خود از شمال، جنوب، شرق و غرب توسعه قابل توجهی داشته و به ایجاد شهرک های جدید از جمله قدس، مهدیه و پردیسان رسیده است.

این شهرک های جدید نشان از ردپای انسان در زیست گاه حیوانات است اما اکنون به میزانی در این زیست گاه ها خودمان را جا داده ایم که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مهدیه+فیلم

زوزه های آوارگی گرگ های گرسنه در شهرک مهدیه+فیلم