مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 14:152019-01-16اقتصادي

افزایش 14 برابری ظرفیت پست های برق


بررسی ظرفیت پست های برق کشور (انتقال، فوق توزیع و توزیع) در طول 40 سال گذشته، نشان می دهد که این آمار، نزدیک به 14 برابر افزایش یافته و از مرز 378 هزار مگاولت آمپر گذشته است.

- بررسی ظرفیت پست های برق کشور (انتقال، فوق توزیع و توزیع) در طول 40 سال گذشته، نشان می دهد که این آمار، نزدیک به 14 برابر افزایش یافته و از مرز 378 هزار مگاولت آمپر گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش برق کشور به عنوان صنعتی زیربنایی در طی چهار دهه اخیر توانسته است با توسعه طرح‎ های انجام شده خود در زمینه های مختلف، نقش مهمی را در افزایش سطح آسایش و رضایت مندی مردم و هم چنین توسعه و آبادانی ایران ایفا کند.

اما نگاهی به فعالیت های این صنعت در زمینه احداث پست های برق (انتقال، فوق توزیع و توزیع) از آن حکایت دارد که ظرفیت پست های یاد شده در سال 1357 و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به حدود 26 هزار و 807 مگاولت آمپر می رسید که با همت تلاشگران صنعت برق این رقم در ابتدای دولت یازدهم به حدود 304 هزار مگاولت آمپر و اکنون به 378 هزار و 738 مگاولت آمپر رسیده است.

بنابر اعلام وزارت نیرو، در مدت زمان فعالیت دولت تدبیر و امید، بیش از 74 هزار مگاولت آمپر ظرفیت جدید در میان پست های برق کشور ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 برابری ظرفیت پست های برق

افزایش 14 برابری ظرفیت پست های برق