مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 14:062019-01-16سياسي

نسخه های ناکارآمدی برای مسائل فرهنگی پیچیده ایم


رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه نسخه هایی که برای مسائل فرهنگی پیچیده ایم، پاسخگو نبوده است، گفت: با نوعی لجبازی و یا بی تفاوتی را در زمینه های فرهنگی شاهد هستیم که در این بین استان تهران وظیفه سنگینی دارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محمدرضا عارف صبح چهارشنبه در شورای اداری پردیس که با حضور برخی از اعضا مجمع نمایندگان استان تهران، معاون استاندار تهران و جمع دیگری از مسؤولین برگزار شد با اشاره به آسیب شناسی انقلاب اسلامی در 40 سالگی اظهار داشت: مردم نگاه نمی کنند، که یک مدیر در بخش اجرایی، قانون گذاری و یا قضایی است، همه را به یک چشم می بینند، باید تنگ نظری ها و حب و بغض ها را کنار بگذاریم و در دهه پنجم انقلاب باید بیشتر به نرم افزارها و حل آسیب های اجتماعی بپردازیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است، اما متاسفانه امروز آسیب های اجتماعی در آستانه بحران است و وضعیت فرهنگی ما در شأن نظام ارزشی نیست، افزود: هم افزایی تمام دستگاه های شهرستان پردیس جهت حل مشکلات لازم است، در واقع رمز موفقیت انقلاب همین هم افزایی، وحدت مردم و مسؤولان بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه نسخه هایی که برای مسائل فرهنگی پیچیده ایم، پاسخگو نبوده است، گفت: با نوعی لجبازی و یا بی تفاوتی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه های ناکارآمدی برای مسائل فرهنگی پیچیده ایم

نسخه های ناکارآمدی برای مسائل فرهنگی پیچیده ایم