مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 13:252019-01-16سياسي

فاز 4 پالایشگاه آبادان راه اندازی شود


راه اندازی فاز 4 پالایشگاه آبادان علاوه بر کمک به اشتغال و درآمد مردم منطقه می تواند سبب بهبود و کیفی سازی پالایشگاه آبادان شود.

- امام جمعه آبادان گفت: راه اندازی فاز 4 پالایشگاه آبادان علاوه بر کمک به اشتغال و درآمد مردم منطقه می تواند سبب بهبود و کیفی سازی پالایشگاه آبادان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور در آیین افتتاح موزه کارآموزان صنعت نفت در آبادان با بیان این که اگر مشکلات مردم حل شود هم جیبشان پر است و هم سراغ موزه ها می روند و از آن ها بازدید می کنند، اظهار کرد: مردم اگر جیبشان پر باشد می توانند گردشگری کنند و تفریحات سالم انجام دهند.

وی افزود: از اینکه ابزار نرم افزاری پالایشگاه آبادان، نوشتارها و مکتوباتی که می توانند سرمایه و پیام باشند حفظ شده، اقدامی شایسته و بسیار بزرگی است و جا دارد تا از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر شود.

ابراهیمی پور ادامه داد: اما تفاوتی که میان استفاده از نرم افزارها و استفاده نکردن از سخت افزارها بوده برایم بسیار نگران کننده است و اصلا قانع کننده نیست.

وی با اشاره به این که می خواهند آبادان را به موزه تبدیل کنند، افزود: اکنون از این موضوع که قرار است آبادان به شهر موزه تبدیل شود بسیار ترسیده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 4 پالایشگاه آبادان راه اندازی شود

فاز 4 پالایشگاه آبادان راه اندازی شود