مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 13:202019-01-16سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان جنوبی از برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در 7 بهمن ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام احمد ملایی، امروز 26 دی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تیرماه امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده با هدف ترسیم آینده امید بخش، ارائه کارنامه و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و احصاء و رفع شبهات با تشکیل کارگروه های 26 گانه در 26 نقطه استان آغاز به کار کرد.

وی گفت: با تلاش و برنامه ریزی کارگروه های استانی و ستادهای شهرستانی برنامه های متنوعی در حال انجام است و جهت بزرگداشت دهه مبارکه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز برنامه های متعددی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه هر کارگروهی در دهه اول بهمن ماه برنامه های خود را در نشست های خبری بیان می کنند، افزود: امیدواریم با حضور و همراهی مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه برگزار شود و با توجه به همزمانی یوم الله 12 بهمن ماه، سالروز بازگشت پر خیر و برکت احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران روز جمعه، مراسم یوم الله 12 بهمن همانند سنوات قبل و به صورت باشکوه و در تراز چهلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می شود