مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 13:112019-01-16بين الملل

تاکید تشکیلات خودگردان بر ادامه همکاری امنیتی با اشغالگران قدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مسئولانی در دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری اشغالی در توجیه ادامه همکاری امنیتی خفت بار خود با رژیم صهیونیستی مدعی شدند پایان یورش روزنامه نظامیان اسراییلی به شهر های کرانه باختری به افزایش .

- تشکیلات خودگردان فلسطین که به اعتراف صهیونیست ها نقش زیادی در سرکوب مقاومت و انتفاضه مردم فلسطین در کرانه باختری ایفا می کند، بر ادامه همکاری و هماهنگی امنیتی با اشغالگران قدس تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مسئولانی در دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری اشغالی در توجیه ادامه همکاری امنیتی خفت بار خود با رژیم صهیونیستی مدعی شدند پایان یورش روزنامه نظامیان اسراییلی به شهر های کرانه باختری به افزایش هماهنگی امنیتی با رژیم اسراییل بستگی دارد.

مسئولان تشکیلات خودگردان در پایان دیدار با فیلیپ هول کنسول انگلیس در قدس اشغالی که با هدف بررسی آخرین تحولات امنیتی در کرانه باختری اشغالی برگزار شد، به توجیه همکاری امنیتی گسترده خود با رژیم صهیونیستی پرداختند.

در بیانیه کنسولگری انگلیس در قدس اشغالی آمده است طی هفته های اخیر شاهد حملات فراوان اسراییل به منطقه موسوم به أ بودیم که منجر به توقف و محدودیت گسترده تردد ساکنان فلسطینی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تشکیلات خودگردان بر ادامه همکاری امنیتی با اشغالگران قدس

تاکید تشکیلات خودگردان بر ادامه همکاری امنیتی با اشغالگران قدس