مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:412019-01-16اجتماعي

نظر رییس پلیس پایتخت به پولی شدن تردد در معابر پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت صبح امروز در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه اطلاعی از موضوع پولی شدن معابر پایتخت نداریم، - رییس پلیس پایتخت با تکذیب طرح پولی شدن تردد در معابر شهر تهران گفت: مهم ترین شرط ما در اجرای طرح ها آرامش و رضایت شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت صبح امروز در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه اطلاعی از موضوع پولی شدن معابر پایتخت نداریم، اظهار کرد: مدیریت ترافیک شهر با پلیس است و دوستان دیگر زحمت می کشند و تلاش می کنند و طبق قانون باید بستر ها را برای پلیس آماده کنند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع کذب است و صحت ندارد، افزود: ما در بحث طرح ترافیک و الحاق زوج و فرد به طرح ترافیک نیز عنوان کردیم که اگر قرار است اتفاقی بیفتد، باید کار کارشناسی و بررسی شود و اینکه یک چیزی مطرح شود و کسی بیاید ذهنیت خود را مطرح کند، منطقی به نظر نمی آید.

رییس پلیس پایتخت اضافه کرد: هر طرحی که قرار است اجرا شود، مهمترین شرط ما در اجرای طرح ها آرامش و رضایت شهروندان است.

سردار رحیمی بااشاره به آثار و تبعات این طرح نیز اظهار کرد که بر سایر محور ها و شریان های ترافیکی فشار ایجاد می کنند و حتی ممکن است برخی ها را مجبور به انجام تخلفاتی کند که شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رییس پلیس پایتخت به پولی شدن تردد در معابر پایتخت

نظر رییس پلیس پایتخت به پولی شدن تردد در معابر پایتخت