مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:112019-01-16ورزشي

«درگهان» قشم میزبان تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور شد


با نظر فدراسیون والیبال و با توافق های صورت گرفته، رقابت های تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور به میزبانی این شهر برگزار می شود.

- سیدمحمد کاظمی شهرویی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: با نظر فدراسیون والیبال و با توافق های صورت گرفته، رقابت های تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور به میزبانی این شهر برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا، نشستی با رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال، اعضای شورای شهر و رییس اداره ورزش قشم برگزار و پیرامون برگزاری هرچه بهتر این رقابت مهم به میزبانی درگهان بحث و گفت و گو شد.

شهردار درگهان افزود: طبق برنامه اعلام شده از سوی فدارسیون والیبال، تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور در روزهای هفتم تا نهم بهمن ماه با حضور تیم های والیبال ساحلی سراسر کشور در استادیوم والیبال ساحلی شهر درگهان برگزار می شود.

کاظمی تصریح کرد: برگزاری این رقابت به میزبانی این شهر، رویدادی مهم برای ورزش قشم و این شهر بوده و ما همه سعی خود را برای میزبانی هرچه بهتر این رقابت انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به نقش مهم ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط و پویایی جامعه، گفت: با توجه به اهمیت ورزش، شهرداری و شورای شهر درگهان قشم همواره نگاه ویژه ای نسبت به این مقوله داشته و تمام سعی خود را جهت بهبود زیرساخت های ورزشی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درگهان» قشم میزبان تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور شد

«درگهان» قشم میزبان تور سه ستاره والیبال ساحلی کشور شد