مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:112019-01-16حوادث

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران


محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می شود.

- علیرضا قدمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران آرام است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه کندوان روز جمعه یک طرفه می شود، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اختلال در تردد جاده ای، تصریح کرد: توصیه پلیس به رانندگان این است در صورت عدم ضرورت از تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران