مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 12:052019-01-16حوادث

جزییات فوت یک راننده خوروی سنگین بر اثر حادثه روی شناور لندینگ کرافت


معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فوت یک راننده خودروی سنگین بر روی شناور لندینگ کرافت پهلو گرفته در بندر پل استان هرمزگان بر اثر بی احتیاطی یک دستگاه خودروی سنگین دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل مکی زاده در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت 5:40 صبح امروز لندینگ کرافت (شناور ویژه حمل خودرو) کاشانی یک در بندر پل در حال بارگیری خودرو برای انتقال به بندر لافت جزیره قشم بوده است.

وی ادامه داد: در مراحل پایانی عملیات بارگیری، یک دستگاه خودروی سنگین پارک شده و بدون راننده روی این شناور لندینگ کرافت به دلیل نکشیدن ترمز دستی از جای خود به عقب حرکت می کند و به راننده ای دیگر که در کنار دیواره سمت راست پل فرماندهی شناور ایستاده بود، برخورد می کند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: فرد مذکور با ضربه شدید بین خودروی سنگین و دیواره شناور لندینگ کرافت گرفتار می شود که بر اثر شدت جراحات، متاسفانه در همان ساعات نخستین حادثه، جان خود را از دست می دهد.

مکی زاده اضافه کرد: جزییات بیشتر این حادثه و علل دقیق تر رخ دادن آن، پس از انجام بررسی های کارشناسان سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای اطلاع مردم و افکار عمومی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فوت یک راننده خوروی سنگین بر اثر حادثه روی شناور لندینگ کرافت

جزییات فوت یک راننده خوروی سنگین بر اثر حادثه روی شناور لندینگ کرافت