مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:552019-01-16اقتصادي

عوارض خروج از کشور زائران عتبات در سال 98 افزایش پیدا نمی کند


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 98 از مصوبه این کمیسیون در مورد معافیت زائرین اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور در سال 98 خبر داد و گفت که عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات در سال 98 نیز افزایش پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی مفتح در نشست خبری امروز(چهارشنبه) خود برای تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق در مرحله اول رسیدگی به لایحه بودجه است و منابع درآمدی لایحه بودجه 98 را بررسی می کند.

بر همین اساس طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، گمرک مکلف شد حقوق ورودی مربوط به قطعاتی که در کالاهای صادراتی مصرف شده را به تولید کننده برگرداند تا از تولید با گرایش صادرات حمایت شود.

وی افزود: همچنین در مجوز دیگری مقرر شد مابه التفاوت قیمت تکلیفی فروش آب با قیمت تمام شده آب با تایید سازمان های ذیربط از بدهی های وزارت نیرو به دولت کسر شود.

در مصوبه دیگری مقرر شد سازمان ایدرو و ایمیدرو از بابت مشارکت در پرو‍ژه ها تا سقف 20 هزارمیلیارد ریال بابت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن به صورت جمعی خرجی لحاظ کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: طبق مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق بدهی بانک مسکن به بانک مرکزی تا سقف 50 هزار میلیارد ریال به عنوان افزایش سرمایه بانک مسکن منظور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض خروج از کشور زائران عتبات در سال 98 افزایش پیدا نمی کند

عوارض خروج از کشور زائران عتبات در سال 98 افزایش پیدا نمی کند