مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:502019-01-16اقتصادي

سیمای شهری ورودی غربی پایتخت زیباسازی می شود


شهردار منطقه 9 در راستای مناسب سازی منظر شهری و نقش رنگ در آن همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد فضای بصری مناسب شهری؛ از نقاشی بر روی دیوارها و راسته های فضای بیرونی و المان های شهری در ورودی غربی پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی مفاخریان با تاکید بر رویکرد شهردار تهران مبنی بر تاثیر رنگ در مناظر شهری گفت: در این راستا و به منظور افزایش آراستگی شهر، رنگ آمیزی بر روی دیوارها و کافوهای برقی و مخابراتی انجام شده است که علاوه بر فضای بصری مناسب، سبب ترغیب به حضور با طمانینه در فضای شهری و افزایش جاذبه جهت گردشگران می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به اینکه این فرآیند کیفیت سطح سیمای عمومی شهر را افزایش می دهد، اذعان کرد: مطابق با دستور العمل ها و رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر مناسب سازی منظر شهری و حذف نازیبایی در پایتخت، رنگ آمیزی طرح های گرافیکی بر روی دیوار ها و کافو های برق و مخابرات انجام شده است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای این طرح بیان کرد: با شناسایی فضاهای مناسب در منطقه به عنوان ورودی غربی پایتخت با تردد 5میلیون نفر جمعیت شناور در شبانه روز، در تلاشیم تا با فراخوان عمومی از خلاقیت هنرمندان و افراد نوآور جهت زیباسازی منطقه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای شهری ورودی غربی پایتخت زیباسازی می شود

سیمای شهری ورودی غربی پایتخت زیباسازی می شود