مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:252019-01-16سياسي

ترامپ: چرا با این شرایط پلوسی حقوق می گیرد؟


درمیانه تعطیلی بخش هایی از دولت آمریکا، دونالد ترامپ اظهار کرد، چرا در حالی که دولت در تعطیلی طولانی مدت خود به سر می برد و صدها هزار نفر از کارکنان فدرال دستمزد نمی گیرند، - رییس مجلس نمایندگان حقوق می گیرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که نظرسنجی ها نشان می دهند مردم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را مسئول تعطیلی دولت می دانند، او به دنبال آن است که این مسئولیت را به گردن دموکرات ها بیندازد.

بخش هایی از دولت از جمله بخش قانونگذاری اما به فعالیت خود ادامه می دهند زیرا ترامپ لایحه بودجه آنان را امضا کرده است.

دفتر نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سوالاتی درباره اظهارات ترامپ و اینکه آیا پلوسی دستمزد خود را می بخشد یا آن را دریافت نمی کند، به توییتی اشاره کرد که این نماینده دموکرات در آن از ترامپ درخواست کرده بود که دولت را بازگشایی کند.

سخنگوی پلوسی در واکنش به اظهارات ترامپ در توییتر نوشت، مجلس نمایندگان بارها لایحه هایی را برای بازگشایی دولت تصویب کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل، مجلس نمایندگان که تحت کنترل دموکرات هاست در روزهای اخیر لوایحی را برای بازگشایی چندین نهاد دولت از جمله وزارت خزانه داری، وزارت کشور، وزارت اسکان و توسعه شهری و آژانس حفاظت از محیط زیست تصویب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: چرا با این شرایط پلوسی حقوق می گیرد؟

ترامپ: چرا با این شرایط پلوسی حقوق می گیرد؟