مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 11:152019-01-16بين الملل

افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی


تیم شورای ویژه تحقیقات آمریکا با انتشار سندی به شدت سانسور شده از ادعای دروغگویی مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ به بازرسان آمریکایی پشتیبانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سندی 31 صفحه ای از دادگاهی در واشنگتن به استناد جفری ویلند، از عوامل اف بی آی تاکید شده است که براساس شواهد برخی از اظهارات پل مانافورت، مدیر وقت کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که به عنوان اقرار مصلحتی به جرم آورده شده است، نادرست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، این دروغ ها شامل تکذیب تماس هایی با مقام های دولت دونالد ترامپ، ماهیت پرداخت 125 هزار دلار به شرکتی که با او کار می کرد و تعاملات او با کنستانتین کیلیمنیک، وابسته تجاری روس می شود.

بازرس رابرت مولر، رییس تیم تحقیقات به بررسی مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و همچنین اتهام همدستی تیم کارزار انتخاباتی ترامپ و مسکو می پردازد.

روسیه مکررا هرگونه مداخله در انتخابات آمریکا را رد می کند.

ترامپ هم اتهام همدستی با روسیه را نمی پذیرد.

در همین حال بازرس رابرت مولر در نامه ای به یکی از قضات فدرال آمریکا خواسته است تا زمان زندانی شدن ریک گیتس، یکی از دستیاران کمپین ترامپ به تاخیر بیفتد چرا که او با چندین مورد از تحقیقات جاری همکاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی

افشای شواهدی از دروغگویی پل مانافورت به بازرسان آمریکایی