مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 10:102019-01-16دانش

آغاز پذیرش بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد از شنبه


پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو مصوب 10 شهریور ماه 1392 مجلس شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 8 و 12 دی ماه 1397، باید پذیرش حداقل 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در کل کشور در تمامی زیر نظام های آموزش عالی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم داوطلبان و بدون نیاز به شرکت در کنکور انجام شود.

بر این اساس، متقاضیان می توانند از روز شنبه، 29دی ماه تا روز چهارشنبه 10 بهمن ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.

azmoon.

org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته/محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/شهرهای ارائه شده در سامانه اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، نتایج این دوره، نیمه بهمن اعلام می شود.

متقاضیان نکات زیر را در نظر داشته باشند: نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت خواهد گرفت، لذا کلیه متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد از شنبه

آغاز پذیرش بدون آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد از شنبه