مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 09:052019-01-16سياسي

تصرف تالاب های لرستان توسط افراد سودجو


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: تالاب های 11 گانه پل دختر مطالعه و تعیین حریم می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران در رابطه با تالاب های استان اظهارکرد: 13 تالاب در استان لرستان وجود دارد که شامل تالاب های بیشه دالان بروجرد، تنوردر دورود و تالاب های 11 گانه پل دختر است که تا قبل از سال 1396 اقدام مؤثری جهت مطالعه و تعیین حریم آنها صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته، بخش زیادی از اراضی تالاب ها در لرستان توسط افراد سودجو به طور غیرقانونی تصرف شده و حق آبه آنها تضییع شده است، بیان کرد: به منظور حفاظت از تالاب های استان و جلوگیری از تجاوز افراد سودجو به حریم تالاب ها و ارائه راهکارهای مناسب جهت تغذیه و تامین حق آبه آنها، مطالعه و تعیین حریم تالاب های استان در سال 1396 در دستور کار شرکت آب منطقه ای لرستان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: در سال 96 با عقد قرارداد با مشاور ذیصلاح، مطالعات تالاب بیشه دالان بروجرد شروع شده و اکنون در حال نهایی شدن است.

میرزایی در خصوص برنامه شرکت آب منطقه ای جهت نجات سایر تالاب های استان اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه از محل اعتبارات ملی متمرکز در مدیریت منابع آب کشور در سال 97 مبلغ 750 میلیون تومان به ما ابلاغ شده که در مرحله تهیه اسناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف تالاب های لرستان توسط افراد سودجو

تصرف تالاب های لرستان توسط افراد سودجو