مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 21:112019-01-15بين الملل

ارتش نیجریه یک شهرک را از «داعش» پس گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش نیجریه امروز سه شنبه شهرک ران که عناصر تروریستی داعش در غرب آفریقا روز دوشنبه (دیروز) آن را به اشغال خود درآورده بودند، - ارتش نیجریه شهرک ران در شمال شرقی این کشور را از اشغال عناصر تروریستی داعش آزاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش نیجریه امروز سه شنبه شهرک ران که عناصر تروریستی داعش در غرب آفریقا روز دوشنبه (دیروز) آن را به اشغال خود درآورده بودند، پس گرفت و تروریست ها را از آن بیرون کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از ارتش و نیرو های پلیس نیجریه گزارش دادند که عناصر تروریستی روز دوشنبه (دیروز) به شهرک ران یورش برده و شروع به آتش زدن ساختمان ها کردند و ساکنان شهرک نیز اقدام به فرار کردند، اما نیرو های ارتش امروز موفق شدند این شهرک را پس بگیرند.

یک سرباز ارتش نیجریه که خواست نامش فاش نشود، گفت که عناصر بوکوحرام حدود ساعت چهار عصر روز دوشنبه به این شهرک یورش آورده و درگیری ها به مدت حدود سه ساعت ادامه داشت و نیرو های دولتی ابتدا عقب نشینی کرده، اما بار دیگر برای نبرد آمدند.

محمد بخاری رییس جمهور نیجریه در سال 2015 قدرت را به دست گرفت و وعده داد که گروه تروریستی بوکوحرام را که به دنبال تشکیل دولت در شمال شرقی نیجریه است، شکست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش نیجریه یک شهرک را از «داعش» پس گرفت

ارتش نیجریه یک شهرک را از «داعش» پس گرفت