مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 16:352019-01-15دانش

دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه علم و فرهنگ منشأ اثر باشد


دکتر عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی را حدود یک دهه است که از نزدیک می شناسم و با وی در حوزه های علمی و فناوری همکاری های داشته ام.

- دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه"علم"و"فرهنگ" منشأ اثر باشد رییس دانشگاه آزاد گفت: دکتر عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی را حدود یک دهه است که از نزدیک می شناسم و با وی در حوزه های علمی و فناوری همکاری های داشته ام.

خوشبختانه ایشان این ویژگی همگرایی را همواره در خود دارد و در عرصه علم و فرهنگ می تواند منشأ خدمات موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی در مراسم تودیع و معارفه رییس سابق و جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تالار سوره حوزه هنری در حال برگزاری است با تاکید بر این که رهبر انقلاب، فرهنگ ، علم و اقتصاد را سه مولفه اقتدار کشور توصیف می کنند، گفت: این سه مولفه در صورتی که در هم تنیده شوند و متغییر مستقل از هم نباشند می توانند به عنوان مولفه های اقتدار کشور قرار گیرند؛ چرا که فرهنگی که جدا از علم یا اقتصادی که جدا از فرهنگ و علم باشد در سیاست گذاری ها به هیچ عنوان به عنوان مولفه اقتدار کشور باشد.

وی در ادامه شورای عالی انقلاب فرهنگی را مظهر در هم تنیده دو عنصر علم و فرهنگ توصیف کرد و گفت: در راس این شورا دبیر آن به عنوان یک شخصیتی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه علم و فرهنگ منشأ اثر باشد

دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه علم و فرهنگ منشأ اثر باشد