مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 15:452019-01-15اقتصادي

طراحی بسته های مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های آب و برق


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو گفت: در لایحه بودجه سال 98 بسته های مشارکت عمومی و خصوصی برای اجرای طرح های منتخب با اولویت طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری یا پروژه های تکمیل شده آب و برق پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن بختیار با اشاره به این که در لایحه بودجه سال 98 برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه آن حدود 106 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، گفت: برای بودجه سال آینده اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای وزارت نیرو و دستگاه های اجرایی زیرمجموعه نسبت به قانون سال 97، رشد هفت درصدی داشته و به حدود 6 هزار و 96 میلیارد تومان رسیده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو اضافه کرد: در لایحه بودجه سال 98، بسته های مشارکت عمومی و خصوصی برای اجرای طرح های منتخب با اولویت طرح های نیمه تمام و آماده بهره برداری است یا پروژه های تکمیل شده شامل ارائه تسهیلات بانکی با نرخ ترجیحی، خرید تضمینی محصول تولیدی، ارائه تضامین حاکمیتی برای تامین مالی خارجی، موافقت با ترهین اموال و یا محل اجرای طرح توسط سرمایه گذار غیردولتی در تبصره 19 لایحه پیش بینی شده است.

بختیار تبصره 19 را راهکاری برای مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام دولت دانست و افزود: در لایحه بودجه سال 98، بیش از 600 میلیارد تومان برای خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بسته های مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های آب و برق

طراحی بسته های مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های آب و برق