مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 14:252019-01-15پزشكي

بیماران سرطانی خراسان شمالی ناتوان در پرداخت هزینه های پیوند مغز استخوان


رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی گفت: بیماران مبتلا به سرطان خون این استان توان پرداخت هزینه های پیوند مغز استخوان را ندارند.

- حمید حریری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که برخی بیماران مبتلا به سرطان برای ادامه درمان خود نیازمند پیوند مغز استخوان هستند، افزود: گاهی اوقات مغز استخوان مورد نیاز از خود بیمار و گاهی اوقات از برادر و یا خواهرهای بیمار صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هزینه انجام یک آزمایش مغز استخوان حدود 700 هزار تومان است که اگر شخصی چهار یا پنج خواهر و برادر داشته باشد باید برای هر یک از آن ها رقم مذکور پرداخت شود که آن برای بیماران هزینه سنگینی است.

رییس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی اظهار کرد: از سوی دیگر هزینه انجام پیوند مغز استخوان برای یک بیمار مبتلا به سرطان خون که آن نیز بستگی به نوع پیوند دارد از 20 تا 50 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

حریری تصریح کرد: گاهی اوقات خواهر و یا برادران بیمار نمی توانند مغز استخوان خود را اهدا کنند در نتیجه این شخص باید مغز استخوان مورد نیاز را از شخص دیگری تهیه کند که یکی از بیماران تحت پوشش این انجمن با این مسأله مواجه شد و رقم پیشنهادی که از سوی اهداکننده ارائه شده بود 250 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرطانی خراسان شمالی ناتوان در پرداخت هزینه های پیوند مغز استخوان

بیماران سرطانی خراسان شمالی ناتوان در پرداخت هزینه های پیوند مغز استخوان