مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 14:252019-01-15فناوري

تمرکز بر سلامت جامعه، هدف اصلی ماست!


مدیر عامل اپل به تازگی اعلام کرده است که این شرکت در سال 2019 میلادی بر روی توسعه و ارائه خدمات بهداشت و سلامت الکترونیک تمرکز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به عملکرد موفقیت آمیزی که شرکت اپل در حوزه گجت های هوشمند همچون ساعت های هوشمند اپل واچ داشته است، می توان به جرات گفت که این غول تکنولوژی آمریکایی عزم خود را برای توسعه خدمات در عرصه بهداشت و سلامت جسمی کاربران جزم کرده و بدین ترتیب می خواهد پلی ارتباطی میان صنعت پزشکی و تکنولوژی برقرار کند تا کاربران گوشی و گجت های هوشمند نیز بتوانند همزمان با بهره گیری از خدمات مختلف وسائل الکترونیکی موردنظر خود، از خدمات بهداشت و سلامت انها نیز بهره مند شوند.

حالا تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل در گفت وگویی با گزارشگر شبکه CNBC به تازگی اعلام و تاکید کرده است که تمرکز این شرکت بر روی توسعه خدمات مربوط به سلامتی کاربران خواهد بود که این تمرکز و توجه خاص در سال 2019 میلادی از همیشه پررنگ تر خواهد شد.

یکی از خدماتی که اپل برای توسعه خدمات مربوط به بخش سلامت و پزشکی خود درنظر گرفته است، فعالیت های تحقیقاتی مراکز درمانی و دانشگاه های پزشکی است که مراقبت های بالینی و پرستاری از افراد را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر سلامت جامعه، هدف اصلی ماست!

تمرکز بر سلامت جامعه، هدف اصلی ماست!