مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 13:102019-01-15پزشكي

تجارت مرگ در پستوی عطاری ها


داروهای گیاهی همیشه در فرهنگ ما جایگاه خاصی داشته اند و همه ما از گل گاو زبان ها و گل ختمی هایی که مادربزرگ هایمان دم می کردند و برای مان معجونی شفا بخش بود، - خاطره داریم و نام این گیاهان با عطاری ها عجین شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما باید بدانیم اتفاقی که در بسیاری از این عطاری ها می افتد، شبیه دوران کودکی مان نیست و گاهی عطاری ها اقلامی را می فروشند که مجاز به فروششان نیستند.

هنوز کمپ های غیرمجاز ترک اعتیاد به صورت کامل برچیده نشده اند که خبر می رسد برخی عطاری ها هم به فکر درمان معتادان افتاده اند.

آن هم با قرص ها و داروهای من درآوردی! این در حالی است که عطاری ها مجاز به فروش هیچ نوع دارو، قرص و کپسول لاغری نیستند و تنها می توانند برخی گیاهان خشک را به صورت باز و فله ای و در شرایط بهداشتی عرضه کنند.

فروش داروهای ترک اعتیاد و غیرمجاز در عطاری ها حاد شده است دکتر مجبوری رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر این که عطاری ها به هیچ عنوان مجوز فروش داروهایی گیاهی را ندارند، گفت: اما متأسفانه در برخی عطاری ها شاهد فروش داروهایی گیاهی هستیم و این مشکل زیاد به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت مرگ در پستوی عطاری ها

تجارت مرگ در پستوی عطاری ها