مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 10:502019-01-15پزشكي

یک امکان ویژه برای بیماران مصروع در بیمارستان امام حسین (ع) تهران


رییس بخش نورولوژی بیمارستان امام حسین (ع) با بیان اینکه 800 هزار بیمار مبتلا به صرع در کشور وجود دارد، از افتتاح واحد ویدیو مونیتورینگ نوار مغزی در بیمارستان امام حسین (ع) ویژه این بیماران خبر داد.

- یک امکان ویژه برای بیماران مصروع در بیمارستان امام حسین (ع) تهران رییس بخش نورولوژی بیمارستان امام حسین (ع) با بیان اینکه 800 هزار بیمار مبتلا به صرع در کشور وجود دارد، از افتتاح واحد ویدیو مونیتورینگ نوار مغزی در بیمارستان امام حسین (ع) ویژه این بیماران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناهید بلادی مقدم - متخصص نورولوژی با بیان اینکه بیماری صرع (اپی لپسی) یکی از بیماری های شایع در حیطه بیماری های مغز و اعصاب است، گفت: شیوع صرع در ایران حدود یک درصد از جمعیت است و تخمین زده می شود که 800 هزار بیمار مبتلابه صرع در کشور وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد از بیماران اپیلپتیک با داروی مناسب و دوز کافی از دارو، قابل کنترل هستند ولی 20 تا 30 درصد بیماران مبتلا به صرع، علیرغم استفاده از داروی مناسب و با دوز کافی به درمان دارویی جواب نمی دهند که این بیماران نیازمند بررسی بیشتر هستند.

بلادی مقدم گفت: در مواردی که بیماری صرع مقاوم به درمان باشد، یکی از روش های درمانی که می تواند به بیماران کمک کند، جراحی ناحیه ای از مغز است که منشأ بروز حملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک امکان ویژه برای بیماران مصروع در بیمارستان امام حسین (ع) تهران

یک امکان ویژه برای بیماران مصروع در بیمارستان امام حسین (ع) تهران