مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 10:102019-01-15ورزشي

موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه احداث می شود


سرپرست دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خبر داد: موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه در بخشی از ساختمان المپیک و پارالمپیک کلید خواهد خورد.

- در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان پارالمپیکی برای اهدای مدال های خود به موزه ملی ورزش موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه احداث می شود سرپرست دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک خبر داد: موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه در بخشی از ساختمان المپیک و پارالمپیک کلید خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود اشرفی درباره برگزاری این مراسم و اهدای یادبودها و مدال های ورزشکارن پیشکسوت به موزه ملی المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: احداث موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک موضوعی بود که در سال گذشته که طی نشستی که با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، مقرر شد در جهت احترام به پیشکسوتان المپیک و پارالمیپک و زنده نگداشتن مدال ها و یادبودها این ورزشکاران در بخشی از ساختمان المپیک و پارالمپیک احداث شود.

فاز اول این موزه در بهمن ماه در بخشی از ساختمان المپیک و پارالمپیک کلید خواهد خورد و در طی آن مدال ها ویادبودهای مدال آوران المپیک و پارالمپیک در این موزه در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه احداث می شود

موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک بهمن ماه احداث می شود