مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 09:502019-01-15سياسي

شهر ایلام بانشاط تر می شود


رییس شورای شهر ایلام با اشاره به در حال انجام بودن پروژه های مختلف عمرانی در سطح شهر، گفت: به مردم اطمینان می دهیم که نتیجه صبر و تحمل امروز خود را با داشتن شهری نشاط بخش و جذاب خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا پورخلیل با حضور در ایسنا، اظهار کرد: شورای پنجم شهر ایلام در طول 1.

5 سال فعالیت خود با حمایت از برنامه های شهردار فعالیت های خوبی را در سطح شهر با هدف جذاب تر کردن شهر ایلام و تسهیل زندگی در مرکز استان آغاز کرده است.

وی با بیان این که امروز در 28 نقطه ی شهر به طور همزمان فعالیت عمرانی در حال انجام است، تصریح کرد: زیرگذر رسالت، پیاده راه آیت الله طالقانی و پیاده راه سلامت از جمله ی این پروژه هاست.

رییس شورای شهر ایلام با بیان این که ساخت 8 مورد سیل بند در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: مهم ترین سیل بند در مسیر هانیوان در بلوار مدرس است که فاز نخست آن آغاز شده و در حال انجام است.

پورخلیل ادامه داد: مشکلاتی که بر سر راه پروژه ها وجود دارد زیاد است از همین رو چند روز گذشته با استاندار جلسه ای برگزار و این مشکلات خصوصاً موانع موجود بر سر راه زیرگذر مورد بررسی قرار گرفت.

وی مهم ترین مشکل بر سر راه زیرگذر رسالت را وجود انبوهی از سیم های مخابراتی دانست و گفت: در مجموع این پروژه با 264 شمع برخورد کرد که سه مورد از آن ها به طور مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر ایلام بانشاط تر می شود

شهر ایلام بانشاط تر می شود