مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 دی 1397 ساعت 09:452019-01-15اقتصادي

زمان مناسبی برای حذف چهار صفر از پول ملی نیست


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص حذف چهار صفر از پول ملی، بیان کرد: این قضیه در بعد روانی، تورم و ارزش پول ملی اثرگذار است اما الان شاید موقع مناسبی برای این کار هزینه بر نبود اما در مجموع موافق آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمدی انارکی شامگاه 24 دی ماه در نشست خبری که در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مس برگزار شد زمان بهره برداری از کارخانه اسید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را پایان سال جاری اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اداره تعزیرات حکومتی که بدون مدیر اداره می شود و آموزش و پرورش نیز با سرپرست، اظهار کرد: برای انتخاب رییس این اداره بحث استعلام است و تا پایان هفته جاری جواب استعلام داده می شود برای اداره تعزیرات دنبال فردی بومی هستیم یکی، دو نفر که اهل رفسنجان و در کرمان هستند پیشنهاد دادیم قبول نکردند ضمن اینکه برای این اداره فردی با پایه قضایی باید مسئولیت قبول کند.

وی با اشاره به وجود 34 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رفسنجان، افزود: رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز در سطح کشور است که این موضوع ناشی از وجود بهترین کشاورزان است.

وی ادامه داد: برای تعیین تکلیف 13 حلقه چاه باید تصمیم گیری شود، تعدادی چاه فرم شماره 5 دارند و منتظر حکم دیوان عدالت اداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان مناسبی برای حذف چهار صفر از پول ملی نیست

زمان مناسبی برای حذف چهار صفر از پول ملی نیست